Author Archives: admin

ຮູ້ຈັກ CAC (Customer Acquisition Cost) ວິທີຄຳນວນຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຂອງລູກຄ້າໃນທຸລະກິດ

ໃນການເຮັດການຕະຫຼາດ ແນ່ນອນວ່າມີຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຫຼາກຫຼາຍທີ່ທຸລະກິດຕ້ອງໃຊ້ເພື່ອໃຫ້ລູກຄ້າຊື້ສິນຄ້າ ແລະ ບໍລິການ ບໍ່ວ່າຈະເປັນຄ່າໂຄສະນາ ຈ້າງພີເຊັນເຕີ້ ຫຼືລວມໄປເຖິງການຈັດອີເວັ້ນຕ່າງໆ ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍທັງໝົດນີ້ລ້ວນເອີ້ນວ່າ Customer-Acquisition-Cost ຫຼື CAC ເຊິ່ງຖ້າຍອດຄ່າໃຊ້ຈ່າຍສ່ວນນີ້ສູງກໍຈະເຮັດໃຫ້ເຮົາເສຍເງິນຫຼາຍກັບການດຶງດູດລູກຄ້າໃຫ້ເຂົ້າມາສົນໃຈທຸລະກິດ ຫຼາຍທຸລະກິດຈຶ່ງຕ້ອງການຫຼຸດຄ່າໃຊ້ຈ່າຍໃນສ່ວນນີ້ໃຫ້ໄດ້ຫຼາຍທີ່ສຸດ

ແຕ່ກ່ອນທີ່ເຮົາຈະໄປເວົ້າເຖິງການຫຼຸດຄ່າໃຊ້ຈ່າຍ ບົດຄວາມນີ້ຈະພາມາຮຽນຮູ້ກ່ຽວກັບ CAC ໃນມຸມມອງທີ່ນັກການຕະຫຼາດຄວນຮູ້ ບໍ່ວ່າຈະເປັນວິທີຄຳນວນຫາ CAC ປະໂຫຍດຂອງ CAC ພ້ອມວິທີປັບປຸງເພື່ອຫຼຸດຄ່າໃຊ້ຈ່າຍ CAC ໃຫ້ໜ້ອຍທີ່ສູຸດ ຄົບ ຈົບ ໃນບ່ອນດຽວ.

Customer Acquisition Cost ແມ່ນຫຍັງ

CAC ຫຍໍ້ມາຈາກ Customer Acquisition Cost ໝາຍເຖິງ ຕົ້ນທຶນໃນການໄດ້ລູກຄ້າມາ 1 ຄົນ ໂດຍຈະວັດຈຳນວນເງິນທີ່ບໍລິສັດໃຊ້ຈ່າຍເພື່ອດຶງດູດລູກຄ້າໃໝ່ເຂົ້າມາຊື້ສິນຄ້າ ແລະ ບໍລິການ ເຊິ່ງລວມໄປເຖິງຄ່າໃຊ້ຈ່າຍໃນການຂາຍ ແລະການຕະຫຼາດທັງໝົດ ເຊັ່ນ: ຕົ້ນທຶນໂປແກຣມ, ເງິນເດືອນ, ຄ່າຄອມມິດຊັນ ແລະ ໂບນັດ ເຊິ່ງມີສ່ວນໃຫ້ເຮົາໄດ້ລູກຄ້າມາເຊັ່ນ: ຖ້າບໍລິສັດເຄື່ອງສຳອາງມີຄ່າໃຊ້ຈ່າຍທັງໝົດ 2 ລ້ານບາດ ເພື່ອໄດ້ລູກຄ້າມາ 2,000 ຄົນ ນັ້ນໝາຍຄວາມວ່າ CAC ຄື 1,000 ບາດຕໍ່ລູກຄ້າ 1 ຄົນ.

ສູດທົ່ວໄປໃນການໃຊ້ຄິດໄລ່ Cost of Customer Acquisition (CAC)

ການຄິດໄລ່ Customer Acquisition Cost ປະກອບມີ:

  1. Total Sales and Marketing Expenses: ລວມຄ່າໃຊ້ຈ່າຍທັງໝົດທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບການເຮັດການຕະຫຼາດ ແລະ ການຂາຍ ເຊັ່ນ:
    • ຄ່າໂຄສະນາ
    • ຄ່າເຮັດ Content Marketing
    • ຄ່າເຮັດເວັບໄຊ
    • ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍໃນການຈັດສຳມະນາ ຫຼື ກິດຈະກຳຕ່າງໆ
    • ຄ່າຕອບແທນທີມງານການຕະຫຼາດ ແລະ ການຂາຍ
    • ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍອື່ນໆທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ
  2. New Customers Acquired: ຈຳນວນລູກຄ້າໃໝ່ທີ່ໄດ້ມາຈາກກິດຈະກຳທາງການຕະຫຼາດ ແລະ ການຂາຍໃນຊ່ວງເວລາທີ່ກຳນົດ

ຕົວຢ່າງ:

  • ຫາກບໍລິສັດມີຄ່າໃຊ້ຈ່າຍທາງການຕະຫຼາດ ແລະ ການຂາຍທັງໝົດ 100,000 ບາດ ແລະ ໄດ້ລູກຄ້າໃໝ່ມາ 500 ຄົນໃນຊ່ວງນັ້ນ
  • CAC = 100,000/500 = 200 ບາດຕໍ່ລູກຄ້າໃໝ່ 1 ຄົນ

Customer Acquisition Cost ສຳຄັນຕໍ່ທຸລະກິດແນວໃດ

ຊ່ວຍປະເມີນຄວາມຄຸ້ມຄ່າໃນການລົງທຶນ

CAC ຊ່ວຍໃຫ້ທຸລະກິດຮູ້ວ່າການລົງທຶນໃນກິດຈະກຳການຕະຫຼາດ ແລະ ການຂາຍນັ້ນມີຄວາມຄຸ້ມຄ່າຫຼືບໍ່ ຫາກວ່າ CAC ສູງເກີນໄປເມື່ອປຽບທຽບກັບລາຍໄດ້ທີ່ລູກຄ້າໃໝ່ສ້າງຂຶ້ນ ທຸລະກິດອາດຈະຕ້ອງພິຈາລະນາປັບກົນລະຍຸດການຕະຫຼາດ ຫຼື ປັບປຸງປະສິດທິພາບຂອງການຂາຍ ໂດຍທຸລະກິດສາມາດປຽບທຽບ CAC ກັບ Lifetime Value (LTV) ຫຼື ມູນຄ່າຕະຫຼອດອາຍຸການໃຊ້ງານຂອງລູກຄ້າ ເພື່ອເບິ່ງວ່າລູກຄ້າໃໝ່ແຕ່ລະຄົນສ້າງລາຍໄດ້ໃຫ້ກັບທຸລະກິດຄຸ້ມຄ່າຫຼືບໍ່ ຫາກ CAC ສູງກວ່າ LTV ທະລຸກິດອາດຕ້ອງປັບກົນລະຍຸດການຕະຫຼາດ ຫຼື ການຂາຍເພື່ອຫຼຸດຕົ້ນທຶນການຫາລູກຄ້າໃໝ່

ຕັ້ງງົບປະມານ ແລະ ການວາງແຜນທ່ມີປະສິດທິພາບ

ການຮູ້ຄ່າ CAC ຊ່ວຍໃຫ້ທຸລະກິດສາມາດຕັ້ງງົບປະມານສຳລັບກິດຈະກຳການຕະຫຼາດ ແລະ ການຂາຍໄດ້ຢ່າງມີປະສິດທິພາບ ທຸລະກິດສາມາດຄາດການຈຳນວນລູກຄ້າໃໝ່ທີ່ສາມາດໄດ້ຈາກງົບປະມານທີ່ມີໄດ້ຢ່າງຖືກຕາມເປົ້າຫຼາຍຂຶ້ນ

ຊ່ວຍໃນການຕັດສິນໃຈ

CAC ຊ່ວຍໃຫ້ທຸລະກິດສາມາດຕັດສິນໃຈເຊີງກົນລະຍຸດກ່ຽວກັບ ກ່ຽວກັບການຂະຫຍາຍທຸລະກິດ ການລົງທຶນໃນຊ່ອງທາງການຕະຫຼາດໃໝ່ ຫຼື ການພັດທະນາສິນຄ້າ ແລະ ບໍລິການໃໝ່ໆ ທຸລະກິດສາມາດປຽບທຽບ CAC ລະຫວ່າງຊ່ອງທາງການຕະຫຼາດຕ່າງໆ ເພື່ອເລືອກຊ່ອງທາງທີ່ມີປິດທິພາບຫຼາຍທີ່ສຸດ

ປັບປຸງປະສິດທິພາບການຕະຫຼາດ

ການຄຳນວນ ແລະ ຕິດຕາມ CAC ຍ່າງຕໍ່ເນື່ອງຊ່ວຍໃຫ້ທຸລະກິດສາມາດກວດສອບ ແລະ ປັບປຸງປະສິດທິພາບຂອງກິດຈະກຳການຕະຫຼາດ ແລະ ການຂາຍໄດ້ ທຸລະກິດສາມາດທົດລອງ ແລະ ປັບແຕ່ງ Campaing ການຕະຫຼາດຕ່າງໆ ເພື່ອຫາວິທີທີ່ສາມາດຫຼຸດ CAC ໄດ້ຢ່າງມີປະສິດທິພາບ

ດຶງດູດການລົງທຶນ

ຄ່າ CAC ທີ່ເໝາະສົມ ແລະ ຕໍ່າກວ່າຄ່າ Customer Lifetime Value ສາມາດຊ່ວຍດຶງດູດນັກລົງທຶນ ເນື່ອງຈາກສະແດງເຖິງຄວາມສາມາດໃນການຫາລູກຄ້າໃໝ່ ແລະ ການເຮັດກຳໄລໄລຍະຍາວ CAC ທີ່ຕໍ່າ ແລະ ສົມເຫດສົມຜົນ ສະແດງເຖິງສັກກະຍະພາບໃນການເຮັດກຳໄລ ດຶງດູດນັກລົງທຶນທີ່ຊອກຫາໂອກາດທາງທຸລະກິດທີ່ຍັ້ງຢືນ

ວິທີປັບປຸງ Customer Acquisition Cost

1. ເພີ່ມ Conversion Rate

ການເພີ່ມອັດຕາການປ່ຽນຜູ້ເຂົ້າເບິ່ງເວັບໄຊ ຫຼື ຜູ້ທີ່ສົນໃຈໃຫ້ກາຍເປັນລູກຄ້າ (Conversion Rate) ຈະຊ່ວຍຫຼຸດຄ່າ CAC ໄດ້ ໂດຍເຮົາສາມາດເຮັດໄດ້

  • ປັບປຸງເວັບໄຊ ແລະ ໜ້າ Landing Page: ອອກແບບໃຫ້ໃຊ້ງານງ່າຍ ສວຍງາມ ແລະ ມີການໃຊເທີ່ຊັດເຈນໃຫ້ຜູ້ໃຊ້ງານເຮັດຫຍັງ (Clear Call-to-Action)
  • A/B Testing: ທົດສອບ ແລະ ປຽບທຽບການອອກແບບ ຫຼື ເນື້ອຫກາຕ່າງໆ ເພື່ອຫາເວີຊັນທີ່ມີປະສິດທິພາບສູງສຸດ
  • ການໃຊ້ Social Proof: ເພີ່ມຄວາມເຊື່ອໝັ້ນດ້ວຍລີວິວຈາກລູກຄ້າ ດ້ວຍການສະແດງລີວິວ ຄຳຊົມ ຫຼື ລາງວັນທີ່ທຸລະກິດໄດ້ຮັບ ສ້າງຄວາມໜ້າເຊື່ອຖື ແລະ ຈູງໃຈໃຫ້ລູກຄ້າຕັດສິນໃຈ
  • ປັບປຸງເນື້ອຫາ ແລະ ຂໍ້ຄວາມ: ໃຊ້ຂໍ້ຄວາມທີ່ດຶງດູດໃຈ ແລະ ເນື້ອຫາທີ່ກົງກັບຄວາມຕ້ອງການຂອງກຸ່ມເປົ້າໝາຍ

2. ສ້າງ Customer Values

ການເພີ່ມມູນຄ່າໃຫ້ກັບລູກຄ້າ (Customer Values) ຈະຊ່ວຍໃຫ້ລູກຄ້າມີຄວາມພຶງພໍໃຈ ແລະ ກັບມາຊື້ສິນຄ້າ ແລະ ບໍລິການຊໍ້າອີກຄັ້ງ ດັ່ງນັ້ນທຸລະກິດຄວນດຳເນີນການໂດຍ

  • ເຂົ້າໃຈ ຄວາມຕ້ອງການຂອງລູກຄ້າ: ວິໄຈ ເກັບຂໍ້ມູນ ເພື່ອທຳຄວາມເຂົ້າໃຈຄວາມຕ້ອງການ ບັນຫາ ແລະ ພຶດຕິກຳຂອງລູກຄ້າ.
  • ນໍາສະເໜີສິນຄ້າ ຫຼື ບໍລິການທີ່ຕົງໃຈ: ພັດທະນາສິນຄ້າ ຫຼື ບໍລິການທີ່ຕອບສະໜອງຄວາມຕ້ອງການຂອງລູກຄ້າ ສ້າງຄວາມພຶງພໍໃຈ ແລະ ຈູງໃຈໃຫ້ກັບມາຊື້ຊໍ້າ
  • ມອບປະສົບການທີ່ດີ: ໃສ່ໃຈທຸກລາຍລະອຽດ ບໍລິການລູກຄ້າຢ່າງດີ ສ້າງຄວາມປະທັບໃຈ ແລະ ສ້າງຄວາມພັກດີຕໍ່ແບຣນ
  • ໂປແກຣມສະສົມຄະແນນ: ໃຫ້ລູກຄ້າສະສົມຄະແນນຈາກການຊື້ສິນຄ້າ ແລະ ບໍລິການເພື່ອນໍາມາແລກຮັບສິດທິພິເສດ ຫຼື ສ່ວນຫຼຸດ

3. Customer Referral Program

ໂປແກຣມການແນະນຳລູກຄ້າໃໝ່ໂດຍໃຊ້ໂລກຄ້າເກົ່າ (Referral Program) ນັບເປັນອີກວິທີທີ່ຈະຊ່ວຍຫຼ໌ດ CAC ແລະ ເພີ່ມຖານລູກຄ້າໂດຍ

  • ສ້າງແຮງຈູງໃຈ: ໃຫ້ລາງວັນ ຫຼື ສ່ວນຫຼຸດແຫ່ລູກຄ້າທີ່ແນະນຳໝູ່ເພື່ອນມາຊື້ສິນຄ້າ ແລະ ບໍລິການ
  • ການສື່ສານທີ່ຊັດເຈນ: ອະທິບາຍຂັ້ນຕອນການແນະນຳ ແລະ ລາງວັນທີ່ລູກຄ້າຈະໄດ້ຮັບຢ່າງຊັດເຈນ
  • ໃຊ້ລະບົບຕິດຕາມ: ໃຊ້ເທັກໂນໂລຍີໃນການຕິດຕາມ ແລະ ບັນທຶກການແນະນຳຂອງລູກຄ້າ ເພື່ອໃຫ້ສາມາດແຈກຈ່າຍລາງວັນໄດ້ຢ່າງຖືກຕ້ອງ

4. ໃຊ້ເທັກໂນໂລຍີເຂົ້າມາພັດທະນາ

ທຸລະກິດສາມາດໃຊ້ເທັກໂນໂລຍີໃນການພັດທະນາຂະບວນການທາງການຕະຫຼາດ ແລະ ການຂາຍໄດ້ໂດຍໃຊ້

  • Marketing Automation: ໃຊ້ເຄື່ອງມືອັດຕະໂນມັດໃນການສົ່ງອີເມວ ການໂພສເທິງໂຊຊຽວມີເດຍ ແລະ ການວິເຄາະຂໍ້ມູນ
  • Customer Relationship Management (CRM): ລະບົບ CRM ຊ່ວຍໃນການຈັດການຂໍ້ມູນລູກຄ້າ ແລະ ຕິດຕາມຄວາມສຳພັນກັບລູກຄ້າໄດ້ຢ່າງມີປະສິດທິພາບ
  • Data Analytics: ວິເຄາະຂໍ້ມູນລູກຄ້າ ພຶດຕິກຳ ແລະ ການໃຊ້ງານ ເພື່ອທຳຄວາມເຂົ້າໃຈລູກຄ້າ ສ້າງກົນລະຍຸດທີ່ຕົງໃຈ
  • AI: ໃຊ້ AI ໃນການ Personalize ປະສົບການຂອງລູກຄ້າ ສະເໜີສິນຄ້າ ແລະ ບໍລິການທີ່ຕົງໃຈ ເພີ່ມໂອກາດໃນການສົນທະນາ

5. Retargeting

ການເຮັດ Retargeting ຄື ການເຮັດການຕະຫຼາດໄປຍັງຜູ້ທີ່ເຄຍສະແດງຄວາມສົນໃຈໃຈສິນຄ້າ ຫຼື ບໍລິການແຕ່ຍັງບໍ່ສັ່ງຊື້ຜ່ານການ

  • ໂຄສະນາຕິດຕາມ: ໃຊ້ໂຄສະນາຕິດຕາມເພື່ອໃຫ້ລູກຄ້າກັບມາຊື້ສິນຄ້າ ຫຼື ບໍລິການທີ່ເຄຍສົນໃຈ
  • ການສົ່ງອີເມວຕິດຕາມ: ສົ່ງອີເມວຕິດຕາມເພື່ອກະຕຸ້ນໃຫ້ລູກຄ້າຊື້ສິນຄ້າທີ່ຢູ່ໃນລໍ້ຫຼືທີ່ເຄີຍເບິ່ງໄວ້
  • ການໃຊ້ຄຸກກີ້: ໃຊ້ຄຸກກີ້ໃນການຕິດຕາມພຶດຕິກຳຂອງຜູ້ໃຊ້ງານ ແລະ ສະແດງໂຄສະນາທີ່ຕົງກັບຄວາມສົນໃຈ

ສະຫຼຸບ

ການປັບປຸງ CAC ເປັນຂະບວນການທີ່ຕ້ອງການການວິເຄາະ ແລະ ການປັບປ່ຽນກົນລະຍຸດຕໍ່ເນື່ອງ ການໃຊ້ກົນລະຍຸດເບື້ອງຕົ້ນຢ່າງເໝາະສົມ ແລະ ປະສິດທິພາບຈະຊ່ວຍຫຼຸດຄ່າໃຊ້ຈ່າຍ ແລະ ເພີ່ມຜົນຕອບແທນຈາກາກນລົງທຶນໃນກິດຈະກຳການຕະຫຼາດ ແລະ ການຂາຍໄດ້ຢ່າງມີປະສິດທິພາບຫຼາຍຍິ່ງຂຶ້ນ

ລ້າສຸດ…Ai ຊ່ວຍທ່ານວິເຄາະເລືອກຮຸ້ນໄດ້ແລ້ວ

ບາງຄົນບໍ່ກ້າລົງທຶນ ເພາະບໍ່ຮູ້ວິທີເລືອກຮຸ້ນ ບໍ່ເກັ່ງໃນການເລືອກຫຸ້ນ, ຢ້ານວ່າຈະເລືອກຜິດ ແຕ່ດຽວນີ້ທຸກຢ່າງງ່າຍຂຶ້ນ ເພາະມີ AI ເຂົ້າມາຊ່ວຍ ແລະ ຊ່ວຍເລືອກຮຸ້ນທີ່ດີ ລາຄາຖືກ ເຮັດໃຫ້ນັກລົງທຶນມີຄວາມຫມັ້ນໃຈໃນການລົງທຶນຫຼາຍຂຶ້ນ.

Trawut Luengsomboun ຫົວໜ້າບໍລິຫານ  ບໍລິສັດ ບໍລິຫານຊັບສິນ Jitta Wealth ຈຳກັດ ກ່າວວ່າ: ບັນຫາຕົ້ນຕໍທີ່ນັກລົງທຶນສ່ວນໃຫຍ່ຄືການເລືອກລົງທຶນຢູ່ໃນປະເທດທີ່ກໍາລັງເຕີບໂຕ ມີອະນາຄົດທີ່ດີໃນໄລຍະຍາວ ແຕ່ໄລຍະເວລາການລົງທຶນອາດຈະເປັນເວລາທີ່ຕະຫຼາດມີລາຄາແພງຫຼາຍ ຫຼື ເລີ່ມຕົ້ນການຫຼຸດລົງຂອງວົງຈອນ ດັ່ງນັ້ນຈຶ່ງພົບກັບບັນຫາພອດຕິດລົບເປັນເວລາດົນນານ ແລະ ບໍ່ຮູ້ວ່າຄວນຍ້າຍໄປລົງທຶນກັບປະເທດອື່ນດີບໍ່

ໃນຖານະ Fintech ທີ່ວິເຄາະຂໍ້ມູນຕະຫຼາດຫຼັກຊັບຈາກ 29 ປະເທດທົ່ວໂລກ  ໃນໄລຍະ 12 ປີທີ່ຜ່ານມາ, ບໍລິສັດສາມາດພັດທະນາ algorithms ແລະ ນໍາໃຊ້ AI ເພື່ອຊ່ວຍໃນການຄັດເລືອກ “ຮຸ້ນດີລາຄາຖືກ” ປະຈຸບັນ, ຮູບແບບການລົງທຶນຂອງ Jitta Wealth ມີ 4 ຫຼັກຊັບການລົງທຶນຕົ້ນຕໍຄື:

1.Global ETF: ລົງທຶນໃນ ETF ທົ່ວໂລກ ກະຈາຍຄວາມສ່ຽງໃນຊັບສິນຕ່າງໆ ເຊັ່ນ: ຮຸ້ນ ແລະ ພັນທະບັດ ເໝາະສຳລັບຜູ້ທີ່ຕ້ອງການຄວາມສ່ຽງຕໍ່າຫາປານກາງ. ການລົງທຶນຂັ້ນຕ່ໍາ 100,000 ບາດ ເຫມາະສົມສໍາລັບຜູ້ທີ່ຕ້ອງການ ກະຈາຍການລົງທຶນໃນ ETFs ລະດັບໂລກ.

2.Thematic Investing: ລົງທຶນໃນ Theme ທຸລະກິດໃນອະນາຄົດເຊັ່ນ: ເຕັກໂນໂລຢີ ແລະ ພະລັງງານສະອາດ ໂດຍໃຊ້ ETFs ທີ່ມີຄ່າທຳນຽມຕໍ່າ ແລະ ປະສິດທິພາບສູງ ເງິນລົງທຶນຂັ້ນຕ່ໍາ 100,000 ບາດ ເນັ້ນລົງທຶນໃນຫົວຂໍ້ທຸລະກິດໃນອະນາຄົດເຊັ່ນ: ເຕັກໂນໂລຢີ ແລະ ພະລັງງານສະອາດ.

3.Jitta Ranking: ລົງທຶນໃນຮຸ້ນມູນຄ່າທີ່ຜ່ານການວິເຄາະແບບເລິກເຊິ່ງເຊັ່ນ: ຮຸ້ນໃນປະເທດໄທ, ສະຫະລັດອາເມລິກາ ແລະ ຫວຽດນາມ ເໝາະສຳລັບຜູ້ທີ່ຕ້ອງການຜົນຕອບແທນສູງ ແຕ່ສາມາດຮັບຄວາມສ່ຽງສູງ. ການລົງທຶນຂັ້ນຕ່ຳ 500,000 ບາດ, ເໝາະສຳລັບຜູ້ທີ່ສົນໃຈລົງທຶນໃນຮຸ້ນມູນຄ່າຕາມຍຸດທະສາດ Value Investing.

4.Jitta Ranking Alpha : ເປັນພອດໃໝ່ລ່າສຸດທີ່ຫາກໍເປີດຕົວ ເນັ້ນການກະຈາຍຄວາມສ່ຽງໂດຍການລົງທຶນໃນ 20 ຮຸ້ນຕາມການຈັດອັນດັບ Jitta Ranking ຂອງປະເທດນັ້ນໃນອັດຕາສ່ວນເທົ່າທຽມກັນ (Equal Weight) ເງິນລົງທຶນຕໍ່າສຸດ 2 ລ້ານບາດ ເໝາະສຳລັບນັກລົງທຶນທີ່ບໍ່ມີເວລາຈັດການດ້ວຍຕົນເອງ ແຕ່ຕ້ອງການລົງທຶນໃນຮຸ້ນສ່ວນບຸກຄົນ ສໍາລັບຜົນຕອບແທນສູງກວ່າດັດຊະນີ (Benchmark) ໃນໄລຍະຍາວ

Jitta Ranking Alpha ໄດ້ຖືກພັດທະນາເປັນແຜນການລົງທຶນຈາກ Jitta Ranking ໃຫ້ດີຂຶ້ນດ້ວຍລະບົບວິທີວິເຄາະປະເທດທີ່ດຶງດູດການລົງທຶນຫຼາຍທີ່ສຸດໃນແຕ່ລະປີ ໃຫ້ສາມາດລົງທຶນໃນຕະຫຼາດຫຼັກຊັບທີ່ດີໃນເວລາທີ່ເຫມາະສົມຈະເພີ່ມໂອກາດຂອງການສ້າງຜົນຕອບແທນໃນໄລຍະຍາວທີ່ດີກວ່າສໍາລັບນັກລົງທຶນ.

ການໃຊ້ AI ໃນການລົງທຶນສາມາດຫຼຸດຂໍ້ຜິດພາດ ແລະ ເພີ່ມຄວາມໝັ້ນໃຈໃຫ້ກັບນັກລົງທຶນ ໂດນສະເພາະຜູ້ທີ່ຍັງບໍ່ມີຄວາມຊ່ຽວຊານຫຼື ເວລາໃນການຈັດການພອດ AI ສາມາດວິເຄາະຂໍ້ມູນຈຳນວນຫຼາຍເພື່ອຊ່ວຍຄັດເລືອກຮຸ້ນ ແລະ ຈັດພອດທີ່ເໆາະສົມຕາມເປົ້າໝາຍຂອງນັກລົງທຶນໄດ້ຢ່າງມີປະສິດທິພາບ.

ພາບລວມການລົງທຶນໃນປີ 2025

ສຳລັບພາບລວມໃນປີໜ້າ Jitta Wealth ສະຫຼຸບປັດໃຈທີ່ຈະມີຜົນກະທົບຕໍ່ເສດຖະກິດ ແລະ ການລົງທຶນໃນປີ 2026 ດັ່ງນີ້:

Donald Trump ລໍຖ້າຂຶ້ນເປັນປະທານນາທິບໍດີ ກະທົບຕໍ່ເສດຖະກິດໂດຍລວມຫຼາຍປະເທດ ໂດນທັມມີນະໂຍບາຍຕ່າງໆ ທີ່ກີດກັນການຄ້າ ແລບະ ເນັ້ນຜົນປະໂຫຍດສູງສຸດຂອງບໍລິສັດໃນສະຫະລັດ ຈຶ່ງເຮັດໃຫ້ກະທົບປະເທດອື່ນໆໄດ້.

ດ້ານຍີ່ປຸ່ນອາດຂຶ້ນດອກເບ້ຍໃນຊ່ວງຕົ້ນປີ 2026 ສວນທິດທາງດອກເບ້ຍນະໂຍບາຍຕະຫຼາດໂລກ ຍີ່ປຸ່ນຍັງຕ້ອງມີການປັບຂຶ້ນດອກເບ້ຍຈາກທີ່ຕ້ອງຄວບຄຸມເງິນເຟີ້ພາຍໃນປະເທດ.

ເຊິ່ງນະໂຍບາຍທີ່ເຂັ້ນງວດຫຼາຍຂຶ້ນນີ້ຈະສົ່ງຜົນໃຫ້ເງິນເຍັນຢູ່ທີ່ລະດັບ 150-160 ເຍັນຕໍ່ໂດລາແຂງຄ່າຂຶ້ນອີກ ເຊິ່ງດີຕໍ່ການນໍາເຂົ້າຂອງຍີ່ປຸ່ນ ແລະ ຈະຊະລໍໃນສ່ວນຂອງການປັບຂຶ້ນລາຄາສິນຄ້າຕ່າງໆພາຍໃນປະເທດເພື່ອບໍ່ໃຫ້ເງິນເຟີ້ປັບຂຶ້ນໄວເກີນໄປ

ສ່ວນການກະຕຸ້ນເສດຖະກິດຂອງລັດຖະບານຈີນ ທີ່ພະຍາຍາມຄຄໍ້າຈຸນລາຄາບ້ານໃໝ່ບໍ່ໃຫ້ປັບລົດລົງໄປຫຼາຍກວ່າເເກົ່າ ເຊິ່ງຕັ້ງແຕ່ຕົ້ນປີ 2024 ຍັງມີແນວໂນ້ມການປັບຕົວຫຼຸດລົງຕໍ່ເນື່ອງ ເຖິງຢ່າງໃດກໍຕາມ ຄາດວ່າລາຄາຈະຊະລໍຕົວໃນອັດຕາທີ່ຊ້າລົງໃນປີ 2025 ແລະ ເລີ່ມຊົງຕົວແລະກັບເຂົ້າສູ່ຂາຂຶ້ນໄດ້ໃນປີ 2026

ຂະນະທີ່ໄທ ມີການຄາດການເຕີບໂຕ GDP ໂດຍລວມຂອງໄທຢູ່ທີ່ 2.7% ໃນປີນີ້ ແລະ 2.9% ໃນປີ 2026 ແລະ ເງິນເຟີ້ປັດຈຸບັນປີ 2025 ຄາດວ່າຈະຢູ່ທີ່ລະດັບ 0,5% ແລະ ຈະກັບເຂົ້າສູ່ກອບທີ່ BOT ໄດ້ຕັ້ງໄວ້ລະຫວ່າງ 1-3% ໃນຊ່ວງປີ 2026

ໂດຍການເຕີບໂຕ GDP ຂອງໄທປີໜ້າຄາດການວ່າໃກ້ລະດັບ 3% ຈາກປັດໄຈຫຼັກຂອງນັກທ່ອງທ່ຽວທີ່ເລີ່ມຟື້ນໂຕຈາກຊ່ວງ 2024 ຊຶ່ງຈະມີໂອກາດທະລຸ 40 ລ້ານຄົນໃນປີໜ້າ.

ທ່ານອາດຕົກຢູ່ໃນສະພາວະສະໝອງເນົ່າ ຈາກພຶດຕິກຳເບິ່ງຄອນເທັ້ນຄຸນນະພາບຕໍ່າ ຈົນຂາດການພັດທະນາ

ສະໝອງເຮົາເນົ່າຫຼືບໍ່…ສະໝອງເນົ່າບໍ່ໄດ້ໝາຍຄວາມວ່າໂງ່ ຫຼື ສະຫມອງກໍາລັງເນົ່າເປື່ອຍ ແຕ່ມັນເປັນຄໍາທີ່ສ້າງຂຶ້ນເພື່ອປຽບທຽບພຶດຕິກໍາຂອງຄົນ.

ແລ້ວພຶດຕິກຳປະເພດໃດແດ່ທີ່ເອີ້ນວ່າ “ສະໝອງເນົ່າ”?… ເອົາງ່າຍໆຄື ໃນຊ່ວງເວລາໜຶ່ງອາດມີສັນຍານວ່າອາດຈະມີແວວເຂົ້າຄ່າຍສະໝອງເນົ່າ.

ສະໝອງເນົ່າ ມາຈາກພາສາອັງກິດວ່າ Brain rot ມັນເປັນຄໍາທີ່ຖືກເລືອກໂດຍ Oxford ເປັນຄໍາສັບຂອງປີ 2024 (ອີງໃສ່ການລົງຄະແນນສຽງຂອງປະຊາຊົນ).

ຄໍາວ່າ “ການເນົ່າເປື່ອຍຂອງສະຫມອງ” ແມ່ນຫຍັງ?

ຄໍາວ່າ “ການເນົ່າເປື່ອຍຂອງສະຫມອງ” ຫມາຍເຖິງການເສື່ອມສະພາບຂອງຈິດໃຈ ຫຼື ສະຕິປັນຍາຂອງບຸກຄົນ. ຜູ້ທີ່ບໍລິໂພກເນື້ອຫາອອນໄລນ໌ຫຼາຍເກີນໄປ ໂດຍສະເພາະເນື້ອຫາທີ່ບໍ່ສໍາຄັນຫຼືບໍ່ມີເຫດຜົນ ມັນຍັງເຮັດໃຫ້ຄວາມສາມາດໃນການຮັບຮູ້ຫຼຸດລົງ.

ເພື່ອສະຫຼຸບໄດ້ງ່າຍຂຶ້ນເລັກນ້ອຍ, ມັນເປັນການສະທ້ອນເຖິງພຶດຕິກໍາຂອງຄົນທີ່ທັນສະໄຫມທີ່ບໍລິໂພກເນື້ອຫາອອນໄລນ໌ທີ່ມີຄຸນນະພາບຕໍ່າເກີນໄປເຊັ່ນ: ເລື່ອງດ່າມ້າ (Drama), ຂ່າວປອມ (Fake News), ຫຼືຄວາມບັນເທີງທີ່ບໍ່ສ້າງສັນ.

ສົ່ງຜົນໃຫ້ຂາດການພັດທະນາສະຫມອງ ເສຍເວລາ ແລະ ມັນອາດຈະຫຼຸດຄວາມສາມາດໃນການຄິດວິເຄາະຫຼືຄວາມຄິດສ້າງສັນໃນໄລຍະຍາວ.

Oxford ເລືອກຄໍານີ້ບໍ່ພຽງແຕ່ສະທ້ອນໃຫ້ເຫັນພຶດຕິກໍາຂອງຄົນຍຸກໃໝ່ ແຕ່ຢາກໃຫ້ເຫັນເຖິງບັນຫາໃນການເລືອກເບິ່ງເນື້ອຫາອີກດ້ວຍ.

ຮູ້ເລື່ອງນີ້ແລ້ວ ຢ່າລືມສຳຫຼວດຕົນເອງເບິ່ງວ່າ ເຮົາເຂົ້າຄ່າຍເປັນ “ສະຫມອງເນົ່າ” ຫຼືບໍ່.

Marketing in Laos: Opportunities and Challenges | ການຕະຫລາດໃນລາວ: ໂອກາດ ແລະ ສິ່ງທ້າທາຍ

Laos is an increasingly attractive market for businesses, with its strong economic growth potential and good relations with neighboring countries, especially Thailand. Understanding the culture and behavior of Lao consumers will be key to successful marketing in this country.

Opportunities in Laos

  • Economic Growth: Laos’ economy has been growing steadily, resulting in increased purchasing power.
  • Infrastructure Development: Investment in infrastructure, such as roads and communications, has made it easier to reach markets in remote areas.
  • Good Relations with Thailand: The geographical and cultural proximity of Thai products and services has made them more acceptable to Lao consumers.
  • Investment Promotion Policies: The Lao government has policies to promote foreign investment, making it easier for foreign investors to invest in Laos.

Challenges in Marketing in Laos

  • Low Purchasing Power: Despite economic growth, the average purchasing power of the population remains low compared to other ASEAN countries.
  • Infrastructure Lack: Some areas still lack infrastructure, making it difficult to distribute products and services.
  • High Competition: Competitors from many countries, both neighboring and non-native countries.
  • Complicated Regulations: Business procedures and regulations It can be complex and volatile.

Marketing strategies in Laos

  • Understanding consumer culture and behavior: Understanding the Lao culture and behavior will help you tailor your products and services to market needs.
  • Focus on essential products and services: Essential products and services, such as food, beverages and general consumer goods, are often in high demand.
  • Build relationships with local partners: Having local partners will help you better understand the market and overcome language and cultural barriers.
  • Use a variety of marketing channels: In addition to traditional marketing channels, online and social media channels should be used to communicate with consumers.
  • Price appropriately: Price is a key factor in Lao consumers’ purchasing decisions. Prices should be adjusted to match the purchasing power of the market.

Marketing in Laos presents a great opportunity for businesses looking to expand their market, but it requires careful planning and preparation. Researching and consulting experts will help your business succeed in the Lao market.

This information is general and subject to change. We recommend that you check for more information from reliable sources. If you need a reliable company, you can contact us. (Clickmagnet)

ຕິດແຮັດແທັກແນວໃດໃຫ້ເປີດການມອງເຫັນ ໂພສນີ້ມີຄຳຕອບ

ເມື່ອ Facebook ມັກປິດກັ້ນການມອງເຫັນ ເຊິ່ງແບຣນຕ້ອງສຶກສາກົນລະຍຸດໃນການຕິດ “#” ເຊິ່ງໃນປີ 2025 ການຕິດແຮັດແທັກເພື່ອເພີ່ມການຮັບຮູ້ຕ້ອງເຮັດແນວໃດ ໄປເບິ່ງນໍາກັນເລີຍ.

ການຕິດແຮັດແທັກ “#” ເທິງ Facebook ເປັນໜຶ່ງໃນວິທີການເພີ່ມການຮັບຮູ້ ກະຕຸ້ນການມອງເຫັນໄດ້ດີຂຶ້ນ ຫາກວ່າແບຣນຫຼືທຸລະກິດເຂົ້າໃຈ ວິທີການ ຫຼືແນວທາງປະຕິບັດຈິງກໍຈະເຫັນຜົນກັບທຸລະກິດເຮົາໄດ້ດີຂຶ້ນ

ກ່ອນອື່ນຕ້ອງຮູ້ກ່ອນວ່າກົດເກນສຳລັບ ແຮັດແທັກ “#” ພັດທະນາຂຶ້ນທຸກປີເພາະການຂະຫຍາຍຕົວຢ່າງໄວຂອງແພັດຟອມເຊັ່ນ TikTok, LinkedIn ແລະ Instagram ໂດຍແພັດຟອມເຫຼົ່ານີ້ມີສ່ວນກຳນົດວິທີການໃຊ້ແຮັດແທັກ ຄວາມກ່ຽວຂ້ອງ ແລະ ປະສິດທິພາບຂອງແຮັດແທັກເພື່ອໃຫ້ເກີດການມອງເຫັນ

3 ເຄັດລັບທີ່ຕ້ອງອ່ານກ່ອນຕິດແຮັດແທັກເທິງ Facebook

ຫຼາຍຄົນມັກເວົ້າເຖິງ Algorithms ລວມເຖິງເທນ social media ໃໝ່ໆ ທີ່ເກີດຂຶ້ນຕະຫຼອດເວລາ ເຮັດໃຫ້ເກີດຄຳຖາມທີ່ວ່າ “#” ຍັງຈຳເປັນຢູ່ບໍ່ ສຳລັບທຸລະກິດ ແລະ ແບຣນຂອງເຮົາ

ເຊິ່ງຄຳຕອບນັ້ນກໍຄື “ແມ່ນ” ການໃຊ້ແຮັດແທັກຍັງຈຳເປັນ ແລະ ມີຄວາມສຳຄັນຫຼາຍຂຶ້ນໄປອີກໃນອະນາຄົດ ເຊິ່ງຢ່າງໜ້ອຍມັນກໍຊ່ວຍຈັດໝວດໝູ່ເນື້ອຫາເຮັດໃຫ້ກຸ່ມເປົ້າໝາຍຄົ້ນຫາເຮົາໄດ້ງ່າຍຂຶ້ນ

ມີຫຼາຍວິທີທີ່ນັກການຕະຫຼາດພີສູດກັນມາແລ້ວວ່າ ແຮັດແທັກ “#” ແບບໃດທີ່ດີ ດັ່ງນັ້ນໃນປີ 2025 ຢ່າງໜ້ອຍເຮົາຄວນມີ 3 ເລື່ອງທີ່ເຮົາຈະສະຫຼຸບມາໃຫ້ອ່ານນໍາກັນ.

1. ໃຊ້ແຮັດແທັກ “#” ຍອດນິຍົມ

ເປັນວິທີທີ່ມີການພິສູດແລ້ວວ່າໄດ້ຜົນໃນການຄົ້ນຫາຜ່ານແຮັດແທັກກໍຄື ການໃຊ້ແຮັດແທັກຕາມຜູ້ທີ່ມີຄົນຕິດຕາມຫຼາຍໆ ຫຼືແຮັດແທັກທີ່ກົງກັບກຸ່ມເປົ້າໝາຍຂອງເຮົາ ເຊັ່ນ: ເຮັດຂະໜົມ, ທ່ອງທ່ຽວ, ໃຫ້ເລືອກແຮັດແທັກທີ່ມີຢູ່ແລ້ວໃນໂຊຊ້ຽວ ແລະ ມີຍຶດຜູ້ໃຊ້ງານຫຼາຍ ຈະເຮັດໃຫ້ທຸລະກິດເຮົາຕິດຢູ່ໃນຄວາມສົນໃຈໃນໂລກອອນລາຍອີກດ້ວຍ.

2. ໃຊ້ຄຳໃຫ້ສັ້ນໆ

ແຮັດແທັກທີ່ດີບໍ່ຄວນມີເກີນ 3 ແຮັດແທັກ ເພາະຖ້າມີຈຳນວນຫຼາຍເກີນໄປອາດຈະເປັນສາເຫດທີ່ເຮັດໃຫ້ເຮົາເປັນ Spam ໄດ້ ຫຼືເນື້ອຫາເຮົາຂາດຄຸນນະສົມບັດທີ່ດີ ໂດຍນັກການຕະຫຼາດປຽບທຽບແຮັດແທັກເປັນຫົວຂໍ້ໃຫຍ່ທີ່ຢາກເວົ້າ ດັ່ງນັ້ນການເລືອກໃຊ້ຄຳ ຄວນອ່ານແລ້ວເຈົ້າໃຈຫຼືພໍເດົາໄດ້ວ່າກຳລັງເວົ້າເຖິງຫຍັງ ຕ້ອງບໍ່ແມ່ນຂໍ້ຄວາມທີ່ອ້ອມເກີນໄປຈົນບໍ່ເຂົ້າໃຈເນື້ອຫາຫຼືທຸລະກິດທີ່ເຮັດແທ້ໆ

3. ຕິດຕາມແຮັດແທັກທີ່ໃຊ້

ບໍ່ວ່າຈະເປັນແຮັດແທັກໃດທີ່ເຮົາໃຊ້ເພື່ອກະຕຸ້ນການຮັບຮູ້ ແລະ ເປີດການມອງເຫັນ ເຮົາຕ້ອງກວດເບິ່ງປະສິດທິພາບຂອງແຮັດແທັກທີ່ໂພສເທິງ Facebook ເຊັ່ນ: ແຮັດແທັກນັ້ນໆເຮັດໃຫ້ເກີດການມີສ່ວນຮ່ວມຫຼືບໍ່ແນວໃດ, ແຮັດແທັກນັ້ນກະຕຸ້ນການມອງເຫັນຫຼືບໍ່ແຍວໃດ (ໄດ້ກຸ່ມຜູ້ໃຊ້ໃໝ່, ຄວາມຖີ່ຂອງການເວົ້າເຖິງແຮັດແທັກຂອງເຮົາເປັນຕົ້ນ)

ແຮັດແທັກເປັນຫຍັງຍັງສຳຄັນ ແລະ ປີ 2025 ຍັງຕ້ອງໃຊ້

ມີການສະຫຼຸບ 3 ຈຸດປະສົງທີ່ໃຊ້ແຮັດແທັກໃນຊ່ວງທີ່ຜ່ານມາ ແລະ ໃນປີ 2025 ກໍອາດຈະມີຈຸດປະສົງຄືກັນກໍຄື:

ເພື່ອເຂົ້າເຖິງຜູ້ຄົນກຸ່ມໃໝ່: ໃນເລື່ອງຂອງພຶດຕິກຳຄົນຕອນນີ້ມີການຄົ້ນຫາໂພສທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບສິ່ງເກີດຂຶ້ນ ຫຼືເຫດການສຳຄັນທີ່ເປັນກະແສຜ່ານແຮັດແທັກ ເພາະຈະຊ່ວຍສະແກນໂພສທີ່ບໍ່ກ່ຽວຂ້ອງອອກໄປ ປະຢັດເວລາໃນການຄົ້ນຫາອີກດ້ວຍ ນອກຈາກນີ້ຍັງຊ່ວຍດຶງຄວາມສົນໃຈກຸ່ມໃໝ່ໆ ທີ່ຍັງບໍ່ຮູ້ຈັກແບຣນຫຼືທຸລະກິດຂອງເຮົາ

ກະຕຸ້ນການມີສ່ວນຮ່ວມໃນສັງຄົມ: ແຮັດແທັກ “#” ຈະຊ່ວຍກະຕຸ້ນໃຫ້ລູກຄ້າ ຫຼື ຜູ້ຄົນເຂົ້າມາມີສ່ວນຮ່ວມໄດ້ງ່າຍຂຶ້ນ ໂດຍ “#” ຄືກັບເປັນພື້ນທີ່ທີ່ລວມເນື້ອຫາເອົາໄວ້ແລ້ວ ແລະ ເປັນພື້ນທີ່ເປີດເພື່ອແລກປ່ຽນຄວາມຄິດເຫັນກັນ

ສ້າງ Campaign Omichannel ໃຫ້ໄດ້ຜົນ: ນັກການຕະຫຼາດສ່ວນໃຫຍ່ເບິ່ງວ່າແຮັດແທັກ ເປັນເຄື່ອງມືການຕະຫຼາດ ສ່ວນໃຫຍ່ຈະເອົາໄວ້ສ້າງຄວາມຕື່ນເຕັ້ນໃຫ້ກັບການເປີດຕົວຜະລິດຕະພັນ ຫຼືບໍລິການບາງຢ່າງ ລວມໄປເຖິງການແຈກລາງວັນ ຫຼືກະຕຸ້ນພາບລັກຂອງແບຣນຜ່ານ Campaign

ສຳລັບແພັດຟອມອື່ນໆວິທີການ ຫຼືຈຳນວນຂອງແຮັດແທັກທີ່ໃຊ້ອາດຈະບໍ່ຄືກັບ Facebook ສະເໝີໄປ ນັກການຕະຫຼາດ ຫຼື ຜູ້ທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບການວາງ SEO ບໍລິສັດຈຳເປັນຕ້ອງສຶກສາຢ່າງລະອຽດ ເຊັ່ນ: ການໃຊ້ແຮັດແທັກເທິງ X (Twitter) ຈຳນວນທີ່ເໝາະສົມຄື 1-2 ແຮັດທັກຕໍ່ໂພສ ສ່ວນໃນ Instagram ຈຳນວນທີ່ເໝາະສົມກໍຄື 3-5 ແຮັດແທັກຕໍ່ໜຶ່ງໂພສ ເປັນຕົ້ນ

DIGITAL MARKETING COMPANY IN LAOS

What is Digital Marketing?

Digital Marketing is the use of digital technology to promote your products, services or brands through various online channels to reach your target audience and engage them.

Why is Digital Marketing important?

Easier access to customers: The online world is a source of a large number of people. You can reach your target audience more precisely and widely than traditional marketing.

Accurate measurement: Digital marketing tools allow you to track and measure results in detail, such as the number of people who see your ads, the number of clicks, the number of purchases, etc.
Quick adjustment: You can adjust your strategy and content immediately when you see the results.

Engage with customers: Social media is a channel that allows you to interact with customers directly, listen to their opinions and suggestions.
Important Digital Marketing Channels

  • SEO (Search Engine Optimization): Improving your website to rank on Google search results pages.
  • Social Media Marketing: Using social media such as Facebook, Instagram, TikTok to promote.
  • Content Marketing: Creating valuable content such as articles, videos to attract and retain customers.
  • Email Marketing: Sending emails to customers to build relationships and promote products.
  • Pay-Per-Click Advertising: Buying online advertising such as Google Ads.
  • Affiliate Marketing: Collaborating with influencers or other websites. To promote a product
  • Influencer Marketing: Working with social media influencers to promote a product
  • Examples of Digital Marketing: Facebook ads that are personalized based on user interests, Informative blog posts about products, Instagram Live events, Holiday promotional emails


Summary: Digital marketing is a vital tool for businesses of all sizes looking to grow in the digital age. Understanding the fundamentals and choosing the right channels will help you achieve your business goals effectively.

Clickmagnet Agency ສ້າງປາກົດການ Roadshow ຄັ້ງຍິ່ງໃຫຍ່ໃຫ້ Fuze Tea ເຂົ້າໄປຢູ່ໃນໃຈຄົນລາວ.

ໃນຍຸກດິຈິຕອນທີ່ມີການແຂ່ງຂັນທາງການຕະຫຼາດສູງຂຶ້ນທຸກມື້ ການສ້າງແບຣນໃຫ້ເປັນທີ່ຮູ້ຈັກ ແລະ ຈົດຈຳໄດ້ຂອງຜູ້ບໍລິໂພກ ຈຶ່ງເປັນສິ່ງທີ່ສຳຄັນຢ່າງຍິ່ງ ເຊິ່ງໜຶ່ງໃນກົນລະຍຸດທາງການຕະຫຼາດທີ່ຍັງຄົງໄດ້ຮັບຄວາມນິຍົມ ແລະ ສ້າງຜົນລັບທີ່ຊັດເຈນຄື ການຈັດ Roadshow ໂດຍສະເພາະໃນປະເທດລາວ ເຊິ່ງມີຄວາມສາມາດໃນການຂະຫຍາຍຕົວທາງດ້ານເສດຖະກິດຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງ.

ລ້າສຸດ ບໍລິສັດ Clickmagnet Agency ຂອງພວກເຮົາໄດ້ສ້າງ Campaing Roadshow ທີ່ໜ້າປະທັບໃຈໃຫ້ກັບ Fuze Tea ຜະລິດຕະພັນເຄື່ອງດື່ມຍອດນິຍົມລະດັບໂລກ ໂດຍນໍາສະເໜີປະສົບການທີ່ໜ້າຕື່ນເຕັ້ນ ແລະ ສ້າງສັນແກ່ຜູ້ບໍລິໂພກຄົນລາວທົ່ວປະເທດ

Clickmagnet ໄດ້ອອກແບບການຈັດທີ່ມີເອກະລັກສະເພາະຕົວ ສະທ້ອນເຖິງຄວາມທັນສະໄໝ ແລະ ຄວາມມ່ວນຊື່ນຂອງແບຣນ Fuze Tea ພ້ອມທັງກະກຽມກິດຈະກຳທີ່ໜ້າສົນໃຈເຊັ່ນ: ການແຈກແລກຜະລິດຕະພັນໃໝ່ ແລະ ແຈກຂອງຕ່າງໆຫຼາກຫຼາຍຢ່າງ ໃຫ້ກັບຜູ້ທີ່ມາເບິ່ງຜະລິດຕະພັນຂອງ Fuze Tea.

ຂໍຂອບໃຈ ບໍລິສັດ Cocacola ເປັນຢ່າງສູງທີ່ໃຫ້ເຮົາຈັດ Roadshow ຂອງ Fuze Tea ໃນຄັ້ງນີ້ ແລະ ເຊື່ອໝັ້ນໃນສັກກະຍະພາບຂອງທີມງານເຮົາ.

ຫາກທ່ານກຳລັງຫານັກການຕະຫຼາດ ຫຼືບໍລິສັດທີ່ຈະຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານເຮັດວຽກໜ້າທີ່ຕ່າງໆຂອງການຕະຫຼາດ ແລະ ສ້າງການຕະຫຼາດໃຫ້ມີຄວາມຄິດສ້າງສັນ ແມ່ນຄິດເຖິງເຮົາ ClickMagnet Agency ພ້ອມທີ່ຈະຊ່ວຍໃຫ້ເຈົ້າບັນລຸເປົ້າໝາຍທາງທຸລະກິດ ພວກເຮົາແມ່ນບໍລິສັດທີ່ສະໜອງການບໍລິການດ້ານ Marketing ແບບຄົບຊຸດ ທົ່ວປະເທດເຊິ່ງປະກອບມີ:

  • Marketing Strategy Planing ວາງແຜນກົນລະຍຸດ
  • Marketing Activity Expert ຮັບຈັດກິດຈະກຳທາງດ້ານການໂຄສະນາຮອບດ້ານ.
  • ⁠PR
  • Digital Marketing
  • ⁠Trade Marketing
  • ຮັບຈັດ Training & Team Building ສຳລັບອົງກອນ
  • Media Production

ຕິດຕໍ່ເຮົາເລີຍ!!! Contact Information:
▪️+85620-77287888
▪️Thongphachanhphilavanhh@gmail.com

ການຕະຫຼາດແມ່ນຫຍັງ?

ໃນຄວາມເປັນຈິງ, ໃນມື້ນີ້ຄໍານິຍາມຂອງການຕະຫຼາດແມ່ນຂ້ອນຂ້າງສັ້ນຍ້ອນວ່າມັນກວມເອົາຫຼາຍ ມັນມີຢູ່ໃນຊີວິດປະຈໍາວັນ, ໂດຍກົງ ຫຼື ທາງອ້ອມ. ການຕະຫຼາດ ສາມາດຖືກກໍານົດເປັນຊຸດຂອງກິດຈະກໍາທີ່ຊອກຫາຄວາມພໍໃຈຂອງຜູ້ບໍລິໂພກໂດຍຜ່ານຜະລິດຕະພັນ ຫຼື ການບໍລິການ.

ພວກເຮົາຍັງເວົ້າກ່ຽວກັບຍຸດທະສາດການວາງແຜນ, ກໍານົດລາຄາ, ສົ່ງເສີມ ແລະ ແຈກຢາຍຜະລິດຕະພັນ ຫຼືການບໍລິການກັບຄວາມຕ້ອງການຂອງລູກຄ້າໃນເວລາດຽວກັນ.

ເມື່ອທ່ານຮູ້ວ່າການຕະຫຼາດແມ່ນຫຍັງ, ຂັ້ນຕອນຕໍ່ໄປແມ່ນຈຸດປະສົງ ເຊິ່ງໃນນຄວາມໝາຍນີ້ບໍ່ມີຈຸດປະສົງສະເພາະແຕ່ມັນຂຶ້ນກັບສິ່ງທີ່ທ່ານຕ້ອງການທີ່ຈະບັນລຸ ຫຼືເປົ້າໝາຍໃນການເຮັດການຕະຫຼາດ ບາງ​ຈຸດ​ປະ​ສົງ​ທີ່​ຈະໃຊ້ການ​ຕະ​ຫຼາດເຜີຍ​ແຜ່​ຍີ່​ຫໍ້​ສ່ວນ​ບຸກ​ຄົນ​, ເພີ່ມ​ທະ​ວີ​ການ​ສ່ວນ​ແບ່ງ​ຕະ​ຫຼາດ​, ດຶງ​ດູດ​ລູກ​ຄ້າ​ໃຫມ່​, ເພີ່ມ​ທະ​ວີ​ການ​ຂາຍ​, ສ້າງ​ຄວາມ​ສັດ​ຊື່​ຂອງ​ລູກ​ຄ້າ.